|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18409
|
Назва: | Психолого-педагогічні умови формування духовно-моральних цінностей майбутнього викладача |
Автори: | Романович, О. |
Ключові слова: | майбутній викладач духовно-моральні цінності гуманізація освіти зрілість формування духовно-моральних цінностей |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Підготовка майбутнього викладача до професійної діяльності пов’язана з
виробленням професійних якостей у здобувачів вищої освіти. Завдання особистісного
формування майбутнього викладача набуває пріоритетного значення, що дає нам змогу
визначити комплекс психолого-педагогічних умов, які допомагатимуть формуванню
майбутніх викладачів. У процесі формування особистісної зрілості, готовності студента
до виконання професійних обов’язків необхідно перш за все, чітке уявлення викладачів
про цілі і завдання формування у студентів особистої зрілості.
Необхідно спрямувати зусилля на реалізацію трьох типів завдань, які
характеризують наступні аспекти професійної готовності особистості: емоційноціннісний, пізнавальний і поведінковий.
Реалізуючи завдання, пов’язані з емоційно-ціннісними аспектами, виникає
необхідність звернути увагу на формування професійних якостей своєї спеціальності,
почуттів, відношення до себе, до оточуючих, до суспільства і до держави України в
цілому (відчуття значимості професії майбутнього педагога, почуття поваги до
співвітчизників, до себе, почуття любові до Батьківщини, зацікавленості життям міста,
наявності розуміння потреби його поліпшення, відношення до демократичних цінностей,
які б слугували мотивом власної поведінки, почуття поваги, толерантності до інших
громадян, забезпечення їхніх прав, готовності до соціальної взаємодії, солідарності з
іншими громадянами, осудження проявів насильства й нетерпимості, проявів
антигуманної поведінки). |
Опис: | Романович О. Психолого-педагогічні умови формування духовно-моральних цінностей майбутнього викладача // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С.217-219. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18409 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|