DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18409

Назва: Психолого-педагогічні умови формування духовно-моральних цінностей майбутнього викладача
Автори: Романович, О.
Ключові слова: майбутній викладач
духовно-моральні цінності
гуманізація освіти
зрілість
формування духовно-моральних цінностей
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Підготовка майбутнього викладача до професійної діяльності пов’язана з виробленням професійних якостей у здобувачів вищої освіти. Завдання особистісного формування майбутнього викладача набуває пріоритетного значення, що дає нам змогу визначити комплекс психолого-педагогічних умов, які допомагатимуть формуванню майбутніх викладачів. У процесі формування особистісної зрілості, готовності студента до виконання професійних обов’язків необхідно перш за все, чітке уявлення викладачів про цілі і завдання формування у студентів особистої зрілості. Необхідно спрямувати зусилля на реалізацію трьох типів завдань, які характеризують наступні аспекти професійної готовності особистості: емоційноціннісний, пізнавальний і поведінковий. Реалізуючи завдання, пов’язані з емоційно-ціннісними аспектами, виникає необхідність звернути увагу на формування професійних якостей своєї спеціальності, почуттів, відношення до себе, до оточуючих, до суспільства і до держави України в цілому (відчуття значимості професії майбутнього педагога, почуття поваги до співвітчизників, до себе, почуття любові до Батьківщини, зацікавленості життям міста, наявності розуміння потреби його поліпшення, відношення до демократичних цінностей, які б слугували мотивом власної поведінки, почуття поваги, толерантності до інших громадян, забезпечення їхніх прав, готовності до соціальної взаємодії, солідарності з іншими громадянами, осудження проявів насильства й нетерпимості, проявів антигуманної поведінки).
Опис: Романович О. Психолого-педагогічні умови формування духовно-моральних цінностей майбутнього викладача // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С.217-219.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18409
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
82.pdf271,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок