DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18401
|
Назва: | Ретроспективний огляд розвитку системи іншомовної освіти Німеччини |
Автори: | Гобозашвілі, А. |
Ключові слова: | освіта Німеччини іншомовна освіта етап період вивчення німецької мови німецька мова |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Німецька мова є однією з найвідоміших і найпопулярніших європейських мов у
наш час, якою написана друга за величиною після англійської кількість наукових праць,
художніх творів і публіцистичних текстів. У другій половині XIX – на початку XX ст.
німецька мова була чи не найпопулярнішою мовою вчених, вона й дотепер відіграє
значну роль у науці та освіті. Німецькою публікуються міжнародні фахові журнали,
колеги з одного фаху спілкуються між собою німецькою у таких галузях, як філософія,
соціальні науки та медицина, усі важливі поняття були сформовані саме німецькою. У
майбутньому німецька мова збереже свій статус мови комунікації в Європі не лише з
німецькомовними сусідами, але й зі Сходом. Уже зараз існують проекти, які фінансуються з боку Європейського Союзу та які спеціально тренують рецептивний
аспект володіння німецькою мовою, що допомагає орієнтуватися у фахових текстах і
брати участь у нових дискусіях. Німецька мова відіграє важливу роль у глобальній
мережі міждисциплінарних і міжнародних кооперацій та відкриває світ для класичної й
сучасної науки.
Роль іншомовної освіти учнів загальноосвітніх шкіл, насамперед із німецької
мови, недостатня наукова обґрунтованість освітньої політики загалом, застаріла
нормативно-правова база та інерційність освітнього мислення призвели до того, що
рівень якості вивчення німецької мови випускниками загальноосвітніх шкіл не є цілком
задовільний. |
Опис: | Гобозашвілі А. Ретроспективний огляд розвитку системи іншомовної освіти
Німеччини // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 205-207. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18401 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|