DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2021(27) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18392
|
Назва: | Рольові позиції викладача як чинник формування професійної ідентичності майбутніх лікарів |
Автори: | Разумна, А.Г. |
Ключові слова: | позиції викладача ідентичність майбутнього лікаря майбутній лікар |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито вплив рольових позицій «зрілої особистості», «кваліфікованого фахівця», «коуча (ефективного студента)», обраних викладачем-лікарем у взаємодії із студентами-медиками, на формування у них особистісно-професійної (метапрофесійної), фахової та навчально-професійної ідентичності. Показано, що актуалізація викладачем визначених рольових позицій у взаємодії із студентами дає їм можливість самоідентифікуватись як особистостям, майбутнім фахівцям-медикам, ефективним студентам через вікарне опанування конкретних практичних дій. Фасилитаційна підтримка викладачем актуалізації студентами релевантних рольових позицій сприяє самопідтвердженню їхніх відповідних ідентичностей. |
Опис: | Разумна А. Г. Рольові позиції викладача як чинник формування професійної ідентичності майбутніх лікарів. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. Випуск 27. С. 210-216. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18392 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(27)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|