DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18387

Назва: Використання регіональних мистецьких надбань у формуванні змістового компоненту хореографічних занять у школі мистецтв (на прикладі ПМШМ «Мала академія мистецтв» імені Р. О. Кириченко)
Автори: Ткаченко, М.
Ключові слова: Мала академія мистецтв
школа мистецтв
хореографічні заняття
"Мала академія мистецтв" імені Р.О. Кириченко
Уварова-Латинська Н.М.
Тулаєва В.
Полтавська міська школа мистецтв
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Початкову мистецьку хореографічну освіту сьогодні надають заклади спеціалізованої мистецької освіти – мистецькі школи (хореографічні школи та школи мистецтв), які забезпечують набуття здобувачами освіти відповідних теоретичних, теоретико-практичних та виконавських компетентностей початкового рівня в хореографії. Роль художньо-естетичного виховання дітей засобами хореографії обумовлена її синтезуючим характером, що об’єднує в собі музику, ритміку, танець, образотворче мистецтво, театр і пластику рухів. Освітній процес в «Малій академії мистецтв» здійснюється за освітніми програмами елементарного (клас танцю), середнього (базового) та/або поглибленого підрівнів початкової мистецької освіти (з хореографічного мистецтва початкового професійного спрямування, класи народно-сценічного танцю, бального танцю, класичного танцю, сучасного танцю тощо), що включають вимоги до учнів, які можуть розпочати навчання за цією програмою, перелік освітніх компонентів та їх логічну послідовність, загальний обсяг навчального навантаження та очікувані результати навчання здобувачів освіти. Полтавська міська школа мистецтв в межах своєї автономії здійснює навчально-виховний процес за власною освітньою програмою з танцю, розробленою з урахуванням типової освітньої програми.
Опис: Ткаченко М. Використання регіональних мистецьких надбань у формуванні змістового компоненту хореографічних занять у школі мистецтв (на прикладі ПМШМ «Мала академія мистецтв» імені Р. О. Кириченко) // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 195-197.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18387
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
72.pdf273,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок