DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18386

Назва: Спадщина Г. Ващенка в контексті реформування сучасної загальноосвітньої та вищої школи в Україні: забезпечення єдності теорії і практики в освіті
Автори: Петренко, Л.М.
Ключові слова: Ващенко Г.
вища школа
освіта України
національна система освіти
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Спадщина видатного педагога, вченого й громадського діяча Г. Ващенка, ідеї національної системи освіти й виховання особистості на християнських засадах тісно пов’язані з його іменем, роблять його постать вагомою та привабливою впродовж багатьох років. Притаманна Г. Ващенкові гуманістична орієнтація на загальнолюдські та національні цінності, створені народом упродовж віків, дали змогу вченому неповторно, в українському національному дусі поєднати їх з християнськими законами творення добра й боротьби зі злом, віри, надії й любові, визначити високу мету життя людини, її призначення в цьому світі – служіння Богові та своїй Батьківщині, що в єдине ціле об’єднує освітні ідеали – особистості вихованця і вчителя, творчої школи, національної освітньої системи. В основі національної за змістом, демократичної за характером відносин педагогіки Г. Ващенка визначальною рисою є любов як основа духовності й моралі людини. Любов учителя є тим золотим ключиком, який відкриває шлях до сердець дітей, – переконаний педагог. Вивчення спадщини непересічного вченого, великого патріота України допоможе нам плідно скористатися досвідом національного відродження України для подальшого прогресивного поступу вперед, для успішного вирішення проблем національної освіти та виховання (Альманах пошани й визнання Полтавщини. 100 видатних особистостей Полтавщини минулих століть, 2003; Антоник, 2005).
Опис: Петренко Л. М. Спадщина Г. Ващенка в контексті реформування сучасної загальноосвітньої та вищої школи в Україні: забезпечення єдності теорії і практики в освіті // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 192-194.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18386
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
71.pdf323,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок