DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18379
|
Назва: | Методолого-теоретичні й методичні засади виховання молоді |
Автори: | Федій, Д. |
Ключові слова: | виховання молодь методи виховання переконування приклад вправи схвалення осудження |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Важливою функцією методології (її філософського рівня) є світоглядна
інтерпретація результатів науки з точки зору тієї чи іншої картини світу. Викладання
змісту науки характеризує її закономірності, принципи, тенденції розвитку у
ретроспективі. Будь-яка галузь наукового знання пройшла шлях виокремлення з інших
сфер науки, набуття статусу незалежної, самостійної, рівноправної. Вибір і
обґрунтування напряму наукового дослідження, як і викладання змісту науки, вимагає
рефлексії шляху, що пройдено, осмислення нормативного методологічного знання.
Метод виховання – це спосіб впливу вихователя на свідомість, волю і поведінку
вихованця з метою формування у нього бажаних якостей, всебічного гармонійного
розвитку особистості. Це досить складний інструмент впливу на особистість. Помилково
бачити у методах виховання своєрідні рецепти для досягнення мети. Відомий польський
педагог Я. Корчак писав: "Я не знаю і не можу знати, як невідомі мені батьки в
невідомих для мене умовах можуть виховувати невідому мені дитину". Педагог має
володіти значним спектром методу виховання, глибоко розуміти психолого-педагогічні
засади кожного методу і виявляти педагогічну мудрість та майстерність при застосуванні
того чи іншого методу щодо конкретної особистості, зважаючи на реальні обставини.
Загальні методи виховання традиційно класифікуються залежно від їх функціональної
спрямованості. |
Опис: | Федій Д. Методолого-теоретичні й методичні засади виховання молоді // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 183-185. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18379 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|