DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18378

Назва: Формування учнівського колективу – важлива складова роботи класного керівника закладу професійної освіти
Автори: Тихоненко, М.
Ключові слова: класний керівник
колектив
учнівський колектив
педагог
виховання
педагог
учень
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Виховання не повинно обмежуватися лише особистим впливом педагога на кожного учня. Цей процес обов’язково повинен підсилюватися різностороннім впливом колективу, який не лише забезпечує свободу і захищеність індивіда, а й виступає як носій здорової моралі й акумулює в собі багатство моральних та художньо-естетичних відносин. Тому важливо навчити учнів працювати в колективі, приносити користь, поважати думку та працю своїх одногрупників, наставників та педагогів, дослухатися до порад, розрізняти добро і зло, допомагати учням, які відстають. А правильно підібрані методи і засоби формування учнівського колективу сприяють всебічному розвитку особистості та підвищують ефективність, засвоєння навчального матеріалу.
Опис: Тихоненко М. Формування учнівського колективу – важлива складова роботи класного керівника закладу професійної освіти // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 180-183.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18378
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
66.pdf349,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок