DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18375

Назва: Тренінг як метод розвитку толерантності майбутніх викладачів вищої школи
Автори: Рудик, А.
Ключові слова: толерантність
виховання толерантності
тренінг
університет
майбутній викладач вищої школи
вища школа
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Сьогодні розвиток толерантності вважається одним із пріоритетів якісних характеристик сучасної особистості. Необхідною умовою успішної соціалізації молодого покоління проголошується здатність розвиватися і взаємодіяти в суспільстві на засадах гуманності, суб’єктності і суб’єктивності, поваги, емпатії та взаєморозуміння. Для виконання завдань навчання і виховання дітей, учнівської та студентської молоді потрібні фахівці, які зможуть навчити їх жити в сучасному світі в мирі та злагоді, навчити будувати діалог та взаємодію з іншими людьми з точки зору рівності, поваги та любові. Формування толерантності, як характерологічної якості свідомості особистості, в сучасному суспільстві виконує функцію соціального замовлення системи загальної середньої та вищої школи. Виховання толерантності в академічному освітньому просторі університетів є необхідною умовою розвитку професіоналізму, гармонійної особистості викладача вищої школи, ціннісною характеристикою його професійної культури.
Опис: Рудик А. Тренінг як метод розвитку толерантності майбутніх викладачів вищої школи // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 175-177.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18375
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
64.pdf347,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок