DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Філології та журналістики >
Кафедра романо-германської філології >
Збірник наукових праць >
17 Аспекти дослідження іноземних мов і лінгвометодичні основи викладання >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18363
|
Название: | Роль вивчення словотвору на заняттях з німецької мови |
Авторы: | Бардакова, О.О. |
Ключевые слова: | словотвір вивчення словотвору німецька мова заняття з німецької мови словотвірна модель словотвірний аналіз |
Issue Date: | 2016 |
Краткий осмотр (реферат): | Вивчення особливостей словотвору на заняттях з німецької мови не
втрачає актуальності, оскільки інформація щодо основних правил побудови слів
є важливим компонентом базових знань того, хто вивчає німецьку мову.
Існує багато визначень поняття „словотвір“, причому потрібно
розмежовувати „словотвір“ – мовознавчу дисципліну та „словотворення“ – один
із способів побудови нових слів. Отже, словотвір – це один із розділів
мовознавства, метою словотвору є вивчення структури лексичних одиниць та
способів їх творення. Словотворення – це процес утворення нових слів
(похідних, дериватів) від твірних (спільнокореневих) слів, а також структурносемантичне співвідношення, що виникло між твірним та похідним словом.
Словотворення вважають одним із найважливіших способів поповнення
лексичного запасу мови. Словотвір та словотворення у німецькій мові вивчали
багато відомих науковців, наприклад, Л.Айхінгер, І.Барц, Й.Ербен, В.Мотч,
В.Фляйшер та ін. |
Описание: | Бардакова О. О. Роль вивчення словотвору на заняттях з німецької мови // Аспекти дослідження іноземних мов і лінгвометодичні основи викладання : зб. Ст. Вип. 17 / за ред. С.В. Ленської ; Полтав. Нац. Пед. Ун-т імені В. Г. Короленка . Полтава, 2017. С. 4-6. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18363 |
Appears in Collections: | 17 Аспекти дослідження іноземних мов і лінгвометодичні основи викладання
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|