|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18355
|
Назва: | Вивчення технологій побутової діяльності у 7 класі |
Автори: | Рись, О. |
Ключові слова: | навчальна програма з трудового навчання Технологія побутової діяльності Основи технології малярних робіт Маркування споживчих товарів трудове навчання |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | В умовах сьогодення суспільством приділяється значна увага питанням
формування всебічно розвиненої особистості дитини, здатної у майбутньому до
самостійного життя та діяльності. З огляду на це формування навичок
самообслуговування, соціально-побутового орієнтування, раціонального ведення
домашнього господарства набуває пріоритетного значення.
В полі окресленої проблеми працювали Т. Б. Гриценко, Т. Д. Іщенко, О. В. Кудря,
Т. Ф. Мельничук, Ю. А. Срібна, Г. Я. Цибулько та ін. Аналіз літературних джерел
навчальної програми з трудового навчання показав, що набуття учнями корисних
життєвих навичок у процесі трудового навчання відбувається під час засвоєння ними тем
розділу «Технологія побутової діяльності».
Особливістю вказаного розділу є те, що вивчення його тем є можливим у будьякий час, без порушення календарного плану. Це можна здійснити після закінчення
розділу, блоку або модуля; до закінчення або початку четвертого, семестру, навчального
року; у тому випадку, коли учні з різних причин (відсутність, непідготовленість до
уроків, релігійні чи шкільні свята тощо) не можуть виконати заплановану роботу.
Щодо 7 класу, то у розділі «Технологія побутової діяльності» включено теми
«Основи технології малярних робіт», «Маркування споживчих товарів». |
Опис: | Рись О. Вивчення технологій побутової діяльності у 7 класі // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 163-164. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18355 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|