DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18327
|
Назва: | Особливості організації діалогічної навчальної взаємодії в закладах вищої освіти |
Автори: | Кривенко, О. |
Ключові слова: | навчальна взаємодія заклад вищої освіти дидактична взаємодія педагогічна взаємодія предмет навчальної взаємодії комунікація |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність дослідження зумовлена необхідністю розробки ефективних
механізмів забезпечення інноваційного характеру розвитку вищої освіти, який визначено
Законами України «Про освіту» (2017 р.), «Про вищу освіту» (2014 р.), Державною
програмою «Вчитель» (зі змінами 2011 р.), Національною стратегією розвитку освіти в
Україні на період до 2021 року (2013 р.). У цих документах акцентується важливість
упровадження в навчальний процес вишів новітніх засобів з метою реалізації
компетентнісного підходу в системі професійної підготовки фахівців, що, у свою чергу,
вмотивовує необхідність формування соціального досвіду студентів. Важливу роль у
досягненні вказаних орієнтирів відіграє організація діалогічної навчальної взаємодії,
оскільки за її умов студент стає суб'єктом пізнавальної діяльності, вступає у взаємодію із
викладачем, бере активну участь в когнітивному процесі, виконуючи творчі, пошукові та
проблемні завдання.
Узагальнення наукової літератури свідчить, що вітчизняною і зарубіжною
педагогікою накопичено значний обсяг теоретичних здобутків щодо забезпечення
діалогічного характеру навчальної взаємодії зі студентами. |
Опис: | Кривенко О. Особливості організації діалогічної навчальної взаємодії в закладах вищої освіти // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 123-125. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18327 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|