DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18290

Назва: Підвищення кваліфікації вчителя у ХХІ столітті як елемент його професійно-педагогічної підготовки
Автори: Бондаренко, Т.
Ключові слова: підвищення кваліфікації вчителя
професійна підготовка вчителя
вчитель
педагог
Нова українська школа
вчитель початкової школи
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Питання підвищення кваліфікації стосується усіх сфер людської діяльності. Педагог же, як передовий носій нових знань, має чи не в першу чергу поліпшувати свої професійні якості, удосконалювати власні знання, уміння й навички. Більше того, питання підвищення кваліфікації вчителів є їхнім обов’язком відповідно до чинної нормативно-правової бази України. Так, відповідно до частини 2 статті 54 та частини 6 статті 18 Закону України «Про освіту» кожен педагогічний працівник закладу загальної середньої освіти зобов’язаний підвищувати власний професійний рівень, педагогічну майстерність, підвищувати свою кваліфікацію. Мається на увазі опановування новими та вдосконалення вже набутих компетентностей у межах своєї професійної діяльності або галузі знань. Процедура підвищення кваліфікації регламентується статтею 59 Закону України «Про освіту» та Порядком підвищення кваліфікації педагогічних і науковопедагогічних працівників. Відповідно до першого нормативно-правового акту усі педагогічні та науково-педагогічні працівники мають на постійній основі займатися самоосвітою, брати участь у програмах підвищення кваліфікації та будь-яких інших видах і формах професійного зростання.
Опис: Бондаренко Т. Підвищення кваліфікації вчителя у ХХІ столітті як елемент його професійно-педагогічної підготовки // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 81-84.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18290
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
25.pdf210,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок