|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18288
|
Назва: | Полікультурна компетентність майбутнього вчителя географії: підходи до визначення поняття |
Автори: | Глухота, В.О. |
Ключові слова: | компетентність полікультурна компетентність майбутній вчитель географії вчитель |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний етап розвитку вітчизняної освіти України характеризується її
інтеграцією у світову освітню систему. Процеси глобалізації економіки, формування
інформаційного суспільства й інтеграція української освіти у світовий освітній простір
зумовили необхідність упровадження концепції полікультурного виховання, яка
передбачає адаптацію людини до різноманітних цінностей в умовах співіснування і
діалог різнорідних культур. Основними цінностями європейського демократичного
суспільства в цьому контексті визнано такі: мир, права, свободи людини, рівність,
соціальна справедливість, демократія, безпека громадян, взаємозалежність, плюралізм,
культурне розмаїття, партнерство, відкритість, відповідальність, повага до
навколишнього середовища.
Сучасна полікультурна ситуація в Україні потребує нової методики щодо
професійної підготовки майбутніх учителів, які повинні насамперед стати компетентномобільними фахівцями, здатними ефективно працювати в різних умовах, в тому числі в
умовах полікультурного середовища, що значно збільшить можливості їх
працевлаштування. Слід зазначити, що вченими досліджуються і інші, крім
полікультурної компетенції, пов’язані із життям в багатокультурному та
багатонаціональному просторі, а саме: інтеркультурна, соціокультурна, країнознавча,
культурознавча, соціолінгвістична та інші. Але полікультурна компетентність включає
характеристики всіх вищезгаданих компетенцій. |
Опис: | Глухота В. О. Полікультурна компетентність майбутнього вчителя
географії: підходи до визначення поняття // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 80-81. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18288 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|