DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18288

Назва: Полікультурна компетентність майбутнього вчителя географії: підходи до визначення поняття
Автори: Глухота, В.О.
Ключові слова: компетентність
полікультурна компетентність
майбутній вчитель географії
вчитель
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Сучасний етап розвитку вітчизняної освіти України характеризується її інтеграцією у світову освітню систему. Процеси глобалізації економіки, формування інформаційного суспільства й інтеграція української освіти у світовий освітній простір зумовили необхідність упровадження концепції полікультурного виховання, яка передбачає адаптацію людини до різноманітних цінностей в умовах співіснування і діалог різнорідних культур. Основними цінностями європейського демократичного суспільства в цьому контексті визнано такі: мир, права, свободи людини, рівність, соціальна справедливість, демократія, безпека громадян, взаємозалежність, плюралізм, культурне розмаїття, партнерство, відкритість, відповідальність, повага до навколишнього середовища. Сучасна полікультурна ситуація в Україні потребує нової методики щодо професійної підготовки майбутніх учителів, які повинні насамперед стати компетентномобільними фахівцями, здатними ефективно працювати в різних умовах, в тому числі в умовах полікультурного середовища, що значно збільшить можливості їх працевлаштування. Слід зазначити, що вченими досліджуються і інші, крім полікультурної компетенції, пов’язані із життям в багатокультурному та багатонаціональному просторі, а саме: інтеркультурна, соціокультурна, країнознавча, культурознавча, соціолінгвістична та інші. Але полікультурна компетентність включає характеристики всіх вищезгаданих компетенцій.
Опис: Глухота В. О. Полікультурна компетентність майбутнього вчителя географії: підходи до визначення поняття // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 80-81.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18288
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
24.pdf191,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок