|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18268
|
Назва: | Розвиток ідеї політехнізму у вимірі модернізації освіти України |
Автори: | Семеновська, Л.А. Кікто, С.М. |
Ключові слова: | освіта освіта України політехнізм політехнічна освіта сучасна освіта |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Важливість актуалізації ідеї політехнізму в умовах інформаційно-технологічного
зростання зумовлюється, по-перше, необхідністю ознайомлення молоді з основними
інноваційними галузями й науковими принципами виробництва, формуванням у них
універсальних загальнотрудових і загальнотехнічних практичних навичок, необхідних
для участі у світовому господарстві; по-друге, посиленням дії закону зміни праці, що, у
свою чергу, висуває перед значною кількістю людей проблему опанування новою
професією внаслідок об'єктивних еволюційних перетворень у структурі виробництва.
Мобільність трудових функцій сучасного робітника пов'язана не лише з переходом до
іншого виду діяльності, а й з постійними трансформаціями виробничих умов на кожному
робочому місці.
Окреслена проблема ґрунтовно представлена у вітчизняній історіографії
радянського періоду. Передовсім відзначимо роботи, які розкривають специфіку
реалізації ідеї політехнізму засобом організації суспільно корисної, продуктивної праці
учнів (С. Батишев, В. Білавич, В. Брагінський, В. Коротов, О. Шапталов, С. Ширшов,
Є. Ястребов та ін.); наукові дослідження, в яких висвітлено особливості забезпечення
політехнічної спрямованості навчальних дисциплін природничо-математичного й
гуманітарного циклів (В. Зубов, В. Ледньов, Д. Епштейн, Є. Пустовий, Б. Райський,
М. Скаткін, П. Ставський, В. Струманський та ін.); фундаментальні студіювання
дидактичних засад організації трудового політехнічного навчання (П. Атутов,
В. Поляков, Д. Тхоржевський та ін.); |
Опис: | Семеновська Л. А., Кікто С. М. Розвиток ідеї політехнізму у вимірі модернізації освіти України // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 47-51. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18268 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|