DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії та методики її навчання >
Статті >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18263
|
Название: | Підходи до визначення змісту поняття «глобальна економіка» у шкільному курсі географії 11 класу |
Авторы: | Оскерко-Рославлєва, А.Р. Шуканова, А.А. |
Ключевые слова: | глобальна економіка географія школа урок географії економіка |
Issue Date: | 2021 |
Краткий осмотр (реферат): | Питання упорядкування термінології завжди було актуальним на різних етапах розвитку науки. Адже адекватне тлумачення суті явищ, категорій розкриває генезис, відтворює процес їх утворення, становлення і закладає основи подальшого розвитку. Виокремлення основних понять, термінів, які відображають специфіку змісту сучасних шкільних курсів географії є суттєвим кроком для удосконалення освітнього процесу в напрямку розвитку логічного мислення учнів, формування теоретичних знань. Логічно систематизований і підпорядкований провідним поняттям фактичний матеріал дає змогу цілеспрямовано – від уроку до уроку, від теми до теми, від курсу до курсу – ефективно підтримувати процес пізнання учнів. |
Описание: | Оскерко-Рославлєва А. Р., Шуканова А. А. Підходи до визначення змісту поняття «глобальна економіка» у шкільному курсі географії 11 класу. Інтеграція фундаментальних та прикладних досліджень в географічній, екологічній та хімічній освіті : зб. матеріалів VII Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф., 26 листоп. 2021 р. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; Кафедра географії та методики її навчання [та ін.] ; [відп. за вип. Браславська О. В., Совгіра С. В. ; редкол.: Браславська О. В., Совгіра С. В., Миколайко В. П. [та ін.]. Умань : Візаві, 2021. С. 159-164. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18263 |
Appears in Collections: | Статті
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|