DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18257
|
Назва: | Доцільність використання історико-педагогічного досвіду підготовки науково-педагогічних кадрів найвищої кваліфікації в сучасних умовах |
Автори: | Таможська, І.В. |
Ключові слова: | науково-педагогічні кадри підготовка наукових кадрів наукові кадри науково-педагогічні працівники |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | В умовах розбудови системи вищої освіти не втрачає актуальності ідея
випереджального розвитку, інноваційної характеристики професійної підготовки кадрів,
формування в студентів прагнення й вміння вчитися упродовж життя. Відтак процес
модернізації підготовки науково-педагогічних кадрів у сучасній Україні спирається на
надбання передового досвіду вітчизняних університетів другої половини ХІХ – початку
ХХ ст., що характеризується спадковістю прогресивних освітніх та дослідницьких
традицій, поєднаною кращого світового досвіду.
Аналіз архівних джерел, науково-методичної літератури з проблеми дослідження,
систематизація значного масиву даних щодо розвитку вищої освіти на українських
землях у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. дає підстави стверджувати, що
підготовка науково-педагогічних кадрів в означений період мала системний,
організований та цілеспрямований характер. Ідеї та досвід підготовки наукової та
педагогічної еліти реалізувалися в руслі реформаційних процесів: зміни освітньої
парадигми, зростання мережі закладів вищої освіти; гуманізації, демократизації системи
вищої освіти; інтернаціоналізації діяльності закладів вищої освіти, їх відкритості для
міжнародного наукового товариства; нормативно-правового врегулювання статусу
науково-педагогічних працівників, зростання їх якісного складу в університетах;
організаційного забезпечення дворівневої системи післядипломної підготовки як
інноваційних форм підвищення кваліфікації професорсько-викладацьких кадрів для
вищої школи; розроблення механізмів атестації науково-педагогічних працівників та
створення їх кадрового резерву; підвищення якості освіти. |
Опис: | Таможська І. В. Доцільність використання історико-педагогічного досвіду
підготовки науково-педагогічних кадрів найвищої
кваліфікації в сучасних умовах // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 27-31. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18257 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|