DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18255

Назва: Принцип автономного навчання як ключовий принцип реалізації ресурсно-орієнтованого навчання дисципліни «Тайм-менеджмент у професійній діяльності викладача вищої школи»
Автори: Кононец, Н.В.
Ключові слова: тайм-менеджмент
викладач вищої школи
автономне навчання
види автономії викладача
викладач
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Актуальність принципу автономного навчання у контексті ресурсно-орієнтованого навчання (РОН) визначав у своїх дослідженнях ще Н. Бесвік (1977), адже тлумачив РОН як студентоцентрований підхід, який забезпечить навчальну автономію, тобто самоогранізоване навчання, самопідготовку та індивідуальну систему незалежного навчання (Beswick, 1977, Kononets, Ilchenko, Mokliak, 2020). Дослідження інших зарубіжних науковців (С. Едвард, Д. Літтл, Р. Пембертон та ін.) дають можливість схарактеризувати цей принцип як урахування в освітньому процесі шести складників автономного навчання: 1) роль викладача, 2) роль зворотного зв’язку, 3) незалежність студента, 4) упевненість у своїх можливостях, 5) досвід вивчення дисципліни, 6) підхід до вивчення дисципліни та методики навчання. Принцип автономного навчання як ключовий принцип реалізації РОН дисципліни «Тайм-менеджмент у професійній діяльності викладача вищої школи» полягає у тому, аби студенти чітко уявляли свою незалежність під час її вивчення. Наприклад, складник "незалежність студента" поєднує такі твердження:  я чітко уявляю, для чого мені потрібна дисципліна «Тайм-менеджмент у професійній діяльності викладача вищої школи»; мені подобається самостійно опановувати нові знання з дисципліни «Тайм-менеджмент у професійній діяльності викладача вищої школи»;
Опис: Кононец Н. В. Принцип автономного навчання як ключовий принцип реалізації ресурсно-орієнтованого навчання дисципліни «Тайм-менеджмент у професійній діяльності викладача вищої школи» // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 21-24.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18255
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
4.pdf403,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок