DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18251
|
Назва: | Український контекст трансформації вищої педагогічної освіти (з історії забезпечення єдності теорії і практики в підготовці здобувачів вищої освіти) |
Автори: | Мокляк, В.М. |
Ключові слова: | вища педагогічна освіта учительські семінарії вчительські школи вчитель Харківський імператорський університет вчительські інститути історія вищої освіти України історія вищої освіти |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Безперечно, сталий розвиток суспільства залежить від рівня підготовки вчителя.
Компетентний учитель, професіонал своєї справи, освічений, толерантний, тактовний,
вихований, культурний, захопливий є ідеалом, якого наслідують діти. Сьогодні Україна
знаходиться на етапі кардинального реформування системи загальної середньої освіти.
Нова українська школа, за якою навчаються учні вже чотирьох перших класів, з
наступного навчального року прийде в п’яті класи. Реалізація нової освітньої парадигми
має забезпечити цікаве освітнє середовище й підготовку конкурентоздатного випускника.
Єдність теорії й практики в підготовці здобувачів вищої освіти вважаємо одним із
провідних принципів влаштування освітнього процесу в навчальних закладах різних
типів. Як зазначає Н. Андрійчук, у 1860 р. прийнято «Проект вчительської семінарії»,
відповідно до якого готували майбутніх наставників за яким здійснювали діяльність у
всіх учительських семінаріях та вчительських школах середини ХІХ – початку ХХ ст. |
Опис: | Мокляк В. М. Український контекст трансформації вищої педагогічної
освіти (з історії забезпечення єдності теорії і практики в
підготовці здобувачів вищої освіти) // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 19-21. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18251 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|