DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18251

Назва: Український контекст трансформації вищої педагогічної освіти (з історії забезпечення єдності теорії і практики в підготовці здобувачів вищої освіти)
Автори: Мокляк, В.М.
Ключові слова: вища педагогічна освіта
учительські семінарії
вчительські школи
вчитель
Харківський імператорський університет
вчительські інститути
історія вищої освіти України
історія вищої освіти
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Безперечно, сталий розвиток суспільства залежить від рівня підготовки вчителя. Компетентний учитель, професіонал своєї справи, освічений, толерантний, тактовний, вихований, культурний, захопливий є ідеалом, якого наслідують діти. Сьогодні Україна знаходиться на етапі кардинального реформування системи загальної середньої освіти. Нова українська школа, за якою навчаються учні вже чотирьох перших класів, з наступного навчального року прийде в п’яті класи. Реалізація нової освітньої парадигми має забезпечити цікаве освітнє середовище й підготовку конкурентоздатного випускника. Єдність теорії й практики в підготовці здобувачів вищої освіти вважаємо одним із провідних принципів влаштування освітнього процесу в навчальних закладах різних типів. Як зазначає Н. Андрійчук, у 1860 р. прийнято «Проект вчительської семінарії», відповідно до якого готували майбутніх наставників за яким здійснювали діяльність у всіх учительських семінаріях та вчительських школах середини ХІХ – початку ХХ ст.
Опис: Мокляк В. М. Український контекст трансформації вищої педагогічної освіти (з історії забезпечення єдності теорії і практики в підготовці здобувачів вищої освіти) // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 19-21.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18251
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
3.pdf254,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок