|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18168
|
Назва: | Педагогіка щастя як здоров'язбережувальна педагогічна технологія |
Автори: | Гриньова, В.С. |
Ключові слова: | педагогіка педагогіка щастя щастя людське буття |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Педагогіку та філософію щастя пропагував Г. Сковорода,
зазначаючи, що людина впродовж життя має бути щасливою, а
для цього слід знайти «сродну працю», тобто працю, що відповідає інтересам, здібностям і є метою всього життя. Щастя – це внутрішній спокій людини, і тільки здорова душа є основою щасливого буття людини.
Категорія «щастя» у філософії є досить складною, однак,
погоджуючись із сучасним науковцем Г. Васяновичем, її можна визначити як стан людини, для якого характерні переживання внутрішнього вдоволення власним буттям, повноти і осмисленості
свого життя, відповідності досягнутого життєво значущим цілям і
мріям.
Руут Веєнховен, один із відомих сучасних дослідників щастя, зазначає, що рівень щастя, який люди демонструють паралельно з рівнем здоров’я та благополуччя, є одним із найважливіших
показників того, наскільки конкретне суспільство, оточення придатне та комфортне для життя людей. |
Опис: | Гриньова В. С. Педагогіка щастя як здоров'язбережувальна педагогічна технологія // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (21-22 жовтня 2021 р., Полтава) / За загальною редакцією проф. Пилипенка С. В. Полтава : Астрая, 2021. С. 84-85. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18168 |
Розташовується у зібраннях: | Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|