DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра математичного аналізу та інформатики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18129
|
Назва: | Застосування мобільних технологій для формування системності знань у навчанні математики |
Автори: | Стоян, Н.А. |
Ключові слова: | методи навчання інновації в освті мобільне навчання урок математики PhotoMath-калькулятор GeoGebra мобільний телефон в навчанні мобільні додатки для навчання |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У даний час як ніколи можлива реалізація навчання в будь-який час і
в будь-якому місці. У Всесвітній мережі Інтернет існує понад мільйон
курсів для навчання, та безліч платформ, порталів. Варто наголосити, що
Україна знаходиться на середній стадії введення електронного навчання,
про що говориться в Державній програмі «Інформаційні та комунікаційні
технології в освіті і науці» на 2009- 2010.
У багатьох школах заборонено використання мобільних телефонів у
навчанні, а головною причиною називають те, що вчителі не мають змоги
контролювати правильне їх використання саме для навчання кожним
учнем окремо, учні мають доступ до Інтернет, тому можуть відволікатися
на сторонню інформацію і можуть списувати тощо.
При навчанні використання мобільних телефонів можна розглядати
як своєрідний конфлікт між навчанням в класі та за його межами. За
межами класу центральною особою є учень, тоді як у класі вся увага
повинна бути зосереджена на вчителя; поза класом навчання є спільне,
проводиться в будь-якому місці, а час навчання необмежений; якщо мова
йде про класне навчання, то воно є індивідуальним, проводиться у
зазначеному місці, протягом певного інтервалу часу. |
Опис: | Стоян Н. А. Застосування мобільних технологій для формування системності знань у навчанні математики // Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті: матер. VI Всеукр. Наук.-практ. Інтернет-конф. Молодих учених та студентів (Полтава, 18-19 листопада 2020 р.). Полтава: ПП “Астрая”, 2020. С. 109-110. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18129 |
Розташовується у зібраннях: | Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|