DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2012(28) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1812
|
Назва: | Освітньо-наукова діяльність Г. Ващенка на тлі суспільних процесів |
Автори: | Довбня, В.М. |
Ключові слова: | контекст соціокультурні фактори суспільно-політичні процеси освіта філософія освіти державна освітня політика |
Дата публікації: | 2012 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У даній статті розглядаються особливості впливу соціокультурних та історико-політичних факторів на формування світоглядних пріоритетів Г. Ващенка як педагога і філософа.
Виокремлено п’ять основних груп процесів національного, загальноросійського, загальносоюзного та світового рівнів. Указано на ключову роль державної освітньої політики в механізмах міжкультурної взаємодії та залежність її ефективності
від ступеня розвитку суспільства. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1812 |
Розташовується у зібраннях: | 2012(28)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|