DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18056
|
Назва: | Застосування проєктних технологій при вивченні дисципліни «Екологічна паспортизація територій та підприємств» |
Автори: | Шкура, Т.В. |
Ключові слова: | проєктна технологія дисципліна «Екологічна паспортизація територій і підприємств» технології навчання |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Підготовка фахівців-екологів у Полтавському національному
педагогічному університеті здійснюється з метою забезпечення потреб
промислово-виробничих та аграрних підприємств, природоохоронних установ та
служб Полтавської та інших областей у кадрах високої кваліфікації, які мають
поглиблену фахову підготовку, володіють знаннями інноваційного характеру,
мають досвід їх застосування при вирішенні професійних завдань [3].
Дисципліна «Екологічна паспортизація територій і підприємств» є
невід’ємною частиною прикладної екології, яка об’єднує багато дисциплін,
пов’язаних з різними галузями діяльності людини і взаємовідносинами між
людиною та природою. Вона регламентує діяльність різноманітних планів і
проєктів, пов’язану з навколишнім природним середовищем, проводить
розрахунки технічних засобів щодо його охорони та відновлення природних
екосистем, порушених людиною. Головними завданнями вивчення дисципліни є
засвоєння студентами знань про методологію проведення екологічної
паспортизації природних, антропогенно-змінених територій та підприємств
України. |
Опис: | Шкура Т. В. Застосування проєктних технологій
при вивченні дисципліни «Екологічна паспортизація
територій та підприємств» // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 248-249. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18056 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|