DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18053

Назва: Рівні застосування інформаційних технологій у процесі управління закладом загальної середньої освіти
Автори: Чернявський, А.А.
Ключові слова: навчально-виховний процес
керівник
педагогічний колектив
заклад загальної середньої освіти
технології навчання
інформаційні технології
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Управління навчальним закладом розглядають, як складну структуру, що включає духовні та матеріальні процеси. Основною складовою кожного освітнього закладу є людина. Та важливим елементом для нормального функціонування закладу є певні технічні засоби. Цифрові інформаційні засоби розглядаються як системні утворення для реалізації процесу навчання. У структурі управління навчальним закладом є дві основні підсистеми, а саме: керуюча і керована. Під поняттям «керована система» виступає навчально-виховний процес, люди та інші об’єкти. Під поняттям «керуюча система» – розуміють коло посадових осіб та колегіальних органів, діяльність яких спрямована на організацію та регулювання навчально-виховного процесу з метою одержання його оптимальних результатів. Сутність такого управління полягає в бажанні педагогічного колективу досягти певних результатів за допомогою розвиненого інформаційного забезпечення, яке стає край необхідне для аналітичної діяльності. Головна задача керівника – це узагальнення результатів, визначення проблеми та розробити тенденції для прийняття правильного управлінського рішення. Виходячи з детального аналізу, розробляються перспективи на наступний рік та планується уся робота школи.
Опис: Чернявський А. А. Рівні застосування інформаційних технологій у процесі управління закладом загальної середньої освіти // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 244-246.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18053
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
87.pdf245,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок