DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18051
|
Назва: | Кейс-технологія як спосіб формування дослідницької компетентності учнів на уроках природничих дисциплін |
Автори: | Харченко, О.В. |
Ключові слова: | кейс-технологія природничі дисципліни компетентність технологія навчання дослідницька компетентность кейс-метод учень |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний стрімкий розвиток суспільства, глобальна світова
інформатизація визначає якісно нові підходи до формування компетентностей
учнів. Сьогодні молодь, більше, ніж будь-коли, повинна вміти вирішувати
складні нестандартні завдання, критично аналізувати обставини і приймати
відповідно до ситуації рішення на основі аналізу інформації. Розвиток
пізнавальних, творчих навичок та умінь, що потребують самостійного
конструювання знань та орієнтації в інформаційному просторі, лежить в основі
інноваційних технологій навчання.
Аналіз останніх досліджень і публікацій показав, що формування
дослідницької компетентності учнів є одним із основних завдань загальної
середньої освіти, про що свідчать зміни у програмах навчання природничих
дисциплін учнів профільної школи. Дослідницька компетентність показує
рівень розвитку мислення та дослідницької активності учнів. Складовою
дослідницької компетентності є дослідницька діяльність. |
Опис: | Харченко О. В. Кейс-технологія як спосіб формування дослідницької
компетентності учнів на уроках природничих
дисциплін // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 240-242. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18051 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|