DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18048
|
Назва: | Популяризація екологічної освіти в українській профільній школі |
Автори: | Телятник, Т.М. |
Ключові слова: | профільна школа екологічна освіта |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | З кожним роком постає все нагальніша потреба у збереженні стану
навколишнього природного середовища та розробка методів відновлення тих
чи інших ресурсів. Все більшого поширення і популяризації зазнає
екологічне просвітництво серед широких мас населення. Але досить важко
переконати вже дорослу сформовану особистість в аспектах екологічного виховання. Більш ефективно розпочинати здійснювати екологічне
просвітництво ще з дошкільної освіти і продовжувати її в початковій школі,
щоб з самого дитинства закладалися норми екологічної поведінки.
Великої популярності набуває екологічне просвітництво серед учнів
профільних шкіл, а саме популяризація екологічних знань та впровадження
нових форм і методів екологічної освіти та виховання. В цьому напрямку
здійснюються робочі візити до навчальних закладів, проводячи навчальні
лекції – презентації, адаптовані для дітей з ознайомленням біорізноманіття та
з поясненнями комплексного вирішення проблем збереження і охорони
біологічного та ландшафтного різноманіття, загострюючи увагу на видах, які
занесені до Червоної книги, цінних природних та історико-культурних
комплексах і об’єктах. |
Опис: | Телятник Т. М. Популяризація екологічної освіти в українській профільній школі // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 234-235. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18048 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|