DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18046
|
Назва: | Проєктні технології як засіб розвитку дослідницьких умінь молодших школярів |
Автори: | Старовойтова, М.Ю. |
Ключові слова: | молодший школяр проєкт проєктні технології дослідницькі уміння методи навчання дослідницька діяльність школа школяр |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Останнім часом в сучасній школі ведеться активний пошук нових
методів навчання, котрі відповідали б вимогам сучасного життя. Науково-педагогічний досвід дає змогу припустити, що лише у навчальній діяльності,
маючій дослідницьке спрямування, можна проявити і успішно розвивати
оригінальність мислення і творчість школярів. Особливо актуально це є для
учнів початкової школи, так як саме тут закладаються основи навчальної і
творчої діяльності. Тому розвиток умінь і навичок дослідницького пошуку стає
важливим завданням освіти і сучасного вчителя. У Державному стандарті
початкової освіти це завдання конкретизується як підготовка випускника
знаючого, мислячого, вміючого самостійно добувати й застосовувати знання,
здатного до успішного продовження навчання у середній і старшій школі. Крім
цього, дитина має набути навичок ведення дослідницької роботи: «висунення
гіпотез, їх перевірки, володіння прийомами дослідницької діяльності,
елементарними уміннями прогнозу; самостійне створення алгоритмів
пізнавальної діяльності для вирішення завдань творчого і пошукового
характеру; формування одержаних результатів» . |
Опис: | Старовойтова М. Ю. Проєктні технології як засіб розвитку дослідницьких умінь молодших школярів // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 227-229. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18046 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|