DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18046

Назва: Проєктні технології як засіб розвитку дослідницьких умінь молодших школярів
Автори: Старовойтова, М.Ю.
Ключові слова: молодший школяр
проєкт
проєктні технології
дослідницькі уміння
методи навчання
дослідницька діяльність
школа
школяр
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Останнім часом в сучасній школі ведеться активний пошук нових методів навчання, котрі відповідали б вимогам сучасного життя. Науково-педагогічний досвід дає змогу припустити, що лише у навчальній діяльності, маючій дослідницьке спрямування, можна проявити і успішно розвивати оригінальність мислення і творчість школярів. Особливо актуально це є для учнів початкової школи, так як саме тут закладаються основи навчальної і творчої діяльності. Тому розвиток умінь і навичок дослідницького пошуку стає важливим завданням освіти і сучасного вчителя. У Державному стандарті початкової освіти це завдання конкретизується як підготовка випускника знаючого, мислячого, вміючого самостійно добувати й застосовувати знання, здатного до успішного продовження навчання у середній і старшій школі. Крім цього, дитина має набути навичок ведення дослідницької роботи: «висунення гіпотез, їх перевірки, володіння прийомами дослідницької діяльності, елементарними уміннями прогнозу; самостійне створення алгоритмів пізнавальної діяльності для вирішення завдань творчого і пошукового характеру; формування одержаних результатів» .
Опис: Старовойтова М. Ю. Проєктні технології як засіб розвитку дослідницьких умінь молодших школярів // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 227-229.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18046
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
80.pdf308,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок