DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18045

Назва: З досвіду формування творчого потенціалу учнів на уроках біології засобами організації дослідницької діяльності
Автори: Старовойтова, М.Ю.
Ключові слова: освіта
урок біології
дослідницька діяльність
організація дослідницької діяльності
навчальний процес
учень
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): В наш час в умовах введення нових стандартів змінюються цілі сучасної освіти. В результаті впровадження інноваційних технологій зріс попит на спеціалістів, володіючих креативним мисленням, вміючим ставити і вирішувати нові завдання. Сьогодні потрібним для школи є те, що потрібно не просто давати готові знання, але і забезпечувати набуття здобувачами освіти умінь шукати будь-яку інформацію, відстоювати власну точку зору, доводити її, публічно виступати, долати труднощі у навчанні. Згідно Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти на перший план виходить розвиток особистості учня. Гуманістична парадигма освіти визначає розвиток дослідницьких умінь у процесі навчання, в тому числі і біології, як важливе завдання сучасної школи. Зміна соціально-економічних умов сучасної України висуває підвищені вимоги до якості фундаментальної підготовки школярів. Це передбачає формування міцних системних знань випускників, оволодіння технологіями дослідження, розвиток умінь орієнтуватися в різних сферах науки і культури; формування умінь здолання стереотипів; бути готовим до інтелектуальної інноваційної діяльності.
Опис: Старовойтова М. Ю. З досвіду формування творчого потенціалу учнів на уроках біології засобами організації дослідницької діяльності // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 224-227.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18045
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
79.pdf317,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок