DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18045
|
Назва: | З досвіду формування творчого потенціалу учнів на уроках біології засобами організації дослідницької діяльності |
Автори: | Старовойтова, М.Ю. |
Ключові слова: | освіта урок біології дослідницька діяльність організація дослідницької діяльності навчальний процес учень |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | В наш час в умовах введення нових стандартів змінюються цілі сучасної
освіти. В результаті впровадження інноваційних технологій зріс попит на
спеціалістів, володіючих креативним мисленням, вміючим ставити і
вирішувати нові завдання. Сьогодні потрібним для школи є те, що потрібно не
просто давати готові знання, але і забезпечувати набуття здобувачами освіти
умінь шукати будь-яку інформацію, відстоювати власну точку зору, доводити
її, публічно виступати, долати труднощі у навчанні. Згідно Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти
на перший план виходить розвиток особистості учня. Гуманістична
парадигма освіти визначає розвиток дослідницьких умінь у процесі навчання, в
тому числі і біології, як важливе завдання сучасної школи.
Зміна соціально-економічних умов сучасної України висуває підвищені
вимоги до якості фундаментальної підготовки школярів. Це передбачає
формування міцних системних знань випускників, оволодіння технологіями
дослідження, розвиток умінь орієнтуватися в різних сферах науки і культури;
формування умінь здолання стереотипів; бути готовим до інтелектуальної
інноваційної діяльності. |
Опис: | Старовойтова М. Ю. З досвіду формування творчого потенціалу учнів на
уроках біології засобами організації дослідницької
діяльності // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 224-227. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18045 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|