DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18043

Назва: Погляди А. Макаренка на превентивне виховання дітей та молоді
Автори: Сінаєвська, О.Д.
Ключові слова: колектив
Макаренко Антон Семенович
превентивне виховання
виховання дитини
молодь
виховна система
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Сьогодні в Україні відбуваються соціально-економічні та політичні зміни, що певною мірою негативно впливають на характер взаємодії усіх учасників освітнього процесу. Зазначене детермінує зниження рівня вихованості учнівської молоді. Водночас зростає рівень правопорушень серед школярів та посилюються ризики поширення шкідливих звичок серед підлітків. Це актуалізує проблему превентивного виховання в закладах загальної середньої освіти. Для попередження негативних проявів поведінки школярів необхідно проводити системну роботу в окресленому напрямі. Важливість питання орієнтує освітян на звернення до педагогічної спадщини А. Макаренка. Тож необхідним вважаємо розгляд принципів формування колективу як основи превентивної освіти. Колективом вважається організована форма об’єднання людей на основі цілеспрямованої діяльності. Відповідно дитячий колектив тлумачиться як об’єднання дітей, згуртованих спільною корисною діяльністю (навчанням, працею, спортом, громадською роботою). Колектив керує своєю діяльністю, є носієм моральних переконань, сприяє формуванню морально цінних стимулів та регулює поведінку, взаємовідносини індивідів.
Опис: Сінаєвська О. Д. Погляди А. Макаренка на превентивне виховання дітей та молоді // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 220-222.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18043
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
77.pdf302,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок