DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18036

Назва: Соціально-психологічний контекст ролі математики та природничих наук в екологічному вихованні сучасної свідомої особистості в умовах управління інформаційною діяльністю
Автори: Пітель, І.М.
Левіна, І.В.
Бондаренко, Ю.В.
Ключові слова: екологічне виховання
природничі науки
особистість
інформаційна діяльність
Тимофіїв-Ресовський Микола
коеволюція природи
математична психологія
математичне моделювання
когнітивні дослідження
інформаційне суспільство
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): «Суспільство цифри», «інформаційне суспільство», «цифровий світ», «світ, захоплений цифрою»... Цими та подібними термінами, можливостями, що за ними криються, вже насправді захоплені науковці, популяризатори науки, її нових досягнень. Тож вони й наводнили новітніми яскравими термінами той же інформаційний світовий простір. На сьогодні домінантним серед них виявилося словосполучення «інформаційне суспільство» (англ. Information society). Це – «...теоретична концепція постіндустріального суспільства, історична фаза можливого еволюційного розвитку цивілізації, в якій інформація і знання продукуються в єдиному інформаційному просторі». Бо справді, найбільш значущим продуктом цього нового суспільства стають інформація, знання; його ж характерними рисами: карколомне зростання ролі саме інформації, знань (а відповідно – кількості членів суспільства, котрі працюють над інформаційними технологіями чи слідують за ними, займаються комунікаціями, виробництвом інформпродуктів та послуг, зростання їхньої долі у валовому продукті); переважаюче у порівнянні з іншими збільшення частки інформатизації та ролі інформаційних технологій у суспільно-господарських відносинах та просто людських стосунках; побудова глобального інформпростору, який забезпечить ефективну інформвзаємодію людей, їхній доступ до всесвітніх інформоресурсів, далі – задоволення потреб щодо інформаційних продуктів, послуг.
Опис: Пітель І. М., Левіна І. В., Бондаренко Ю. В. Соціально-психологічний контекст ролі математики та природничих наук в екологічному вихованні сучасної свідомої особистості в умовах управління інформаційною діяльністю // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 199-204.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18036
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
70.pdf348,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок