|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18036
|
Назва: | Соціально-психологічний контекст ролі математики та природничих наук в екологічному вихованні сучасної свідомої особистості в умовах управління інформаційною діяльністю |
Автори: | Пітель, І.М. Левіна, І.В. Бондаренко, Ю.В. |
Ключові слова: | екологічне виховання природничі науки особистість інформаційна діяльність Тимофіїв-Ресовський Микола коеволюція природи математична психологія математичне моделювання когнітивні дослідження інформаційне суспільство |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | «Суспільство цифри», «інформаційне суспільство», «цифровий світ»,
«світ, захоплений цифрою»... Цими та подібними термінами, можливостями,
що за ними криються, вже насправді захоплені науковці, популяризатори
науки, її нових досягнень. Тож вони й наводнили новітніми яскравими
термінами той же інформаційний світовий простір. На сьогодні домінантним
серед них виявилося словосполучення «інформаційне суспільство» (англ.
Information society). Це – «...теоретична концепція постіндустріального
суспільства, історична фаза можливого еволюційного розвитку цивілізації, в якій інформація і знання продукуються в єдиному інформаційному просторі». Бо справді, найбільш значущим продуктом цього нового суспільства
стають інформація, знання; його ж характерними рисами: карколомне
зростання ролі саме інформації, знань (а відповідно – кількості членів
суспільства, котрі працюють над інформаційними технологіями чи слідують за
ними, займаються комунікаціями, виробництвом інформпродуктів та послуг,
зростання їхньої долі у валовому продукті); переважаюче у порівнянні з
іншими збільшення частки інформатизації та ролі інформаційних технологій у
суспільно-господарських відносинах та просто людських стосунках; побудова
глобального інформпростору, який забезпечить ефективну інформвзаємодію
людей, їхній доступ до всесвітніх інформоресурсів, далі – задоволення потреб
щодо інформаційних продуктів, послуг. |
Опис: | Пітель І. М., Левіна І. В., Бондаренко Ю. В. Соціально-психологічний контекст
ролі математики та природничих наук
в екологічному вихованні сучасної свідомої
особистості в умовах управління інформаційною
діяльністю // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 199-204. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18036 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|