|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18018
|
Назва: | Гра на уроках історії як один із методів підвищення ефективності пізнавальної активності школярів |
Автори: | Парнюк, Л.В. |
Ключові слова: | гра урок історії методи навчання форми проведення урока освіта України школяр дидактична гра |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток освіти в Україні, на сьогодні характеризується модернізацією
навчання. Актуальним наразі є питання урізноманітнення форм проведення
ігор, відповідно до результатів навчально-пізнавальної активності учнів, які є
сукупністю знаннєвого, смислового і діяльнісного компонентів. Саме у процесі
гри в учнів виробляється звичка зосереджуватися, самостійно думати,
розвивати увагу. Антон Семенович Макаренко стверджував: «Гра має важливе значення в житті дитини… Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці,
коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все в
грі…». Відтак, гра, її організація – один важливих ключів в організації
виховання.
Для позначення гри як виду навчальної діяльності зазвичай
використовують низку понять, а саме: «ділова гра», «рольова гра»,
«дидактична гра», «навчальна гра», «ігрові технології» тощо. Під терміном
«гра» іноді розуміють «ігрову технологію». Проте, на думку Г. Селевка, ці
поняття суттєво відрізняються між собою: гра – це діяльність і процес, а ігрова
технологія – це система методів та прийомів, спрямованих на формування,
розвиток, розширення, узагальнення знань у процесі навчання. |
Опис: | Парнюк Л. В. Гра на уроках історії як один із методів підвищення ефективності пізнавальної активності школярів // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 187-191. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18018 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|