|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18017
|
Назва: | Ресурс освітнього менеджменту у впровадженні інтерактивних методів вивчення предметів фізико-математичного циклу у закладі загальної середньої освіти |
Автори: | Нещерецька, О.Є. |
Ключові слова: | середня освіта професійна компетентність самоосвіта педагога педагог освітній менеджер керівник директор школи |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Освітній менеджмент ми розуміємо як особливий вид і мистецтво
управлінської діяльності, що поєднує комплекс принципів, методів,
організаційних форм і технологічних прийомів управління освітніми
системами різних типів і видів, спрямованих на їхнє становлення, ефективне
функціонування і розвиток. Освітній менеджмент – це складник соціального
менеджменту й самостійна галузь наукового знання, поява якої зумовлена
необхідністю забезпечення ефективного управління освітніми організаціями. Сучасна модель педагогічного працівника передбачає готовність до
застосування інноваційних освітянських ідей, здатність постійно навчатись,
бути в творчому пошуку. Архіважливо, щоб педагог зміг розгледіти, а іноді –
відчути здатність до творчості, вчасно дати поштовх, який викликає бажання
ступити вперед. І якщо досвідчений керівник навчального закладу чи методист
зуміє розпізнати цей ресурс, докладе зусиль для його розвитку – результат
перевершить очікування. На початку роботи варто визначити: на якому рівні
професійної компетентності знаходиться педагог; наскільки він спроможний до
зростання; чи здатний до самоосвітньої діяльності; якої саме методичної
допомоги він потребує тощо. |
Опис: | Нещерецька О. Є. Ресурс освітнього менеджменту у впровадженні
інтерактивних методів вивчення предметів
фізико-математичного циклу у закладі загальної
середньої освіти // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 185-187. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18017 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|