DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18017

Назва: Ресурс освітнього менеджменту у впровадженні інтерактивних методів вивчення предметів фізико-математичного циклу у закладі загальної середньої освіти
Автори: Нещерецька, О.Є.
Ключові слова: середня освіта
професійна компетентність
самоосвіта педагога
педагог
освітній менеджер
керівник
директор школи
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Освітній менеджмент ми розуміємо як особливий вид і мистецтво управлінської діяльності, що поєднує комплекс принципів, методів, організаційних форм і технологічних прийомів управління освітніми системами різних типів і видів, спрямованих на їхнє становлення, ефективне функціонування і розвиток. Освітній менеджмент – це складник соціального менеджменту й самостійна галузь наукового знання, поява якої зумовлена необхідністю забезпечення ефективного управління освітніми організаціями. Сучасна модель педагогічного працівника передбачає готовність до застосування інноваційних освітянських ідей, здатність постійно навчатись, бути в творчому пошуку. Архіважливо, щоб педагог зміг розгледіти, а іноді – відчути здатність до творчості, вчасно дати поштовх, який викликає бажання ступити вперед. І якщо досвідчений керівник навчального закладу чи методист зуміє розпізнати цей ресурс, докладе зусиль для його розвитку – результат перевершить очікування. На початку роботи варто визначити: на якому рівні професійної компетентності знаходиться педагог; наскільки він спроможний до зростання; чи здатний до самоосвітньої діяльності; якої саме методичної допомоги він потребує тощо.
Опис: Нещерецька О. Є. Ресурс освітнього менеджменту у впровадженні інтерактивних методів вивчення предметів фізико-математичного циклу у закладі загальної середньої освіти // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 185-187.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18017
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
66.pdf322,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок