DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18016

Назва: Соціально-економічний та педагогічний внесок А. Макаренка у виховання делінквентного підлітка
Автори: Непокупна, Т.А.
Шевченко, Б.О.
Троян, П.Д.
Ключові слова: Макаренко А.С.
делінквентний підліток
делінквентна поведінка
педагог
підліток
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Необхідність вивчення педагогічного спадку педагога, вихователя, психолога А. Макаренка, визнаного широкою науковою спільнотою і практиками світового рівня, зумовлена його успішним досвідом соціальноекономічного виховання підлітків з т. зв. групи ризику – делінквентних дітей. Незважаючи на те, що поняття «делінквентна поведінка» в соціальній, юридичній, психолого-педагогічній науці не знайшло однозначного визначення, ми спираємось на таке тлумачення цього поняття: це поведінка, зумовлена наявністю систем цінностей і норм, які відхиляються від тих, що домінують у суспільстві; при цьому індивід, який сприйняв делінквентну культуру, визначає свою поведінку як правильну. Серед факторів ризику виникнення делінквентної поведінки підлітків виділяють: соціально-економічні, що спричинені падінням доходів, зниженням рівня і якості життя населення, зміною соціального статусу (безробіття) людини; доступністю алкоголю, тютюну, наркотичних засобів тощо; соціально-педагогічні, що спричинені кризою інституту сім’ї, зростанням кількості сімей із конфліктним та асоціальним стилем виховання, кризою інституту освіти та позашкільної зайнятості підлітків тощо; соціальнокультурні, що спричинені зниженням духовно-морально-етичного рівня населення, поширенням кримінальних субкультур, руйнацією традиційних цінностей, розширенням впливу неформальних молодіжних об’єднань з домінуванням культу насилля, пропагандою у ЗМІ асоціальної поведінки та інші фактори.
Опис: Непокупна Т. А., Шевченко Б. О., Троян П. Д. Соціально-економічний та педагогічний внесок А. Макаренка у виховання делінквентного підлітка // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 183-185.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18016
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
65.pdf315,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок