|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18016
|
Назва: | Соціально-економічний та педагогічний внесок А. Макаренка у виховання делінквентного підлітка |
Автори: | Непокупна, Т.А. Шевченко, Б.О. Троян, П.Д. |
Ключові слова: | Макаренко А.С. делінквентний підліток делінквентна поведінка педагог підліток |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Необхідність вивчення педагогічного спадку педагога, вихователя,
психолога А. Макаренка, визнаного широкою науковою спільнотою і
практиками світового рівня, зумовлена його успішним досвідом соціальноекономічного виховання підлітків з т. зв. групи ризику – делінквентних дітей.
Незважаючи на те, що поняття «делінквентна поведінка» в соціальній,
юридичній, психолого-педагогічній науці не знайшло однозначного
визначення, ми спираємось на таке тлумачення цього поняття: це поведінка, зумовлена наявністю систем цінностей і норм, які відхиляються від тих, що
домінують у суспільстві; при цьому індивід, який сприйняв делінквентну
культуру, визначає свою поведінку як правильну.
Серед факторів ризику виникнення делінквентної поведінки підлітків
виділяють: соціально-економічні, що спричинені падінням доходів, зниженням
рівня і якості життя населення, зміною соціального статусу (безробіття)
людини; доступністю алкоголю, тютюну, наркотичних засобів тощо;
соціально-педагогічні, що спричинені кризою інституту сім’ї, зростанням
кількості сімей із конфліктним та асоціальним стилем виховання, кризою
інституту освіти та позашкільної зайнятості підлітків тощо; соціальнокультурні, що спричинені зниженням духовно-морально-етичного рівня
населення, поширенням кримінальних субкультур, руйнацією традиційних
цінностей, розширенням впливу неформальних молодіжних об’єднань з
домінуванням культу насилля, пропагандою у ЗМІ асоціальної поведінки та
інші фактори. |
Опис: | Непокупна Т. А., Шевченко Б. О., Троян П. Д. Соціально-економічний та педагогічний внесок А. Макаренка у виховання делінквентного підлітка // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 183-185. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18016 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|