|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18015
|
Назва: | Духовно-моральне виховання учнів закладів загальної середньої освіти: сутність, основні орієнтири |
Автори: | Мусієнко, М.А. |
Ключові слова: | моральне виховання середня освіта духовне виховання виховання учень |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Однією з пріоритетних проблем сучасного суспільства є духовноморальне виховання підростаючого покоління. В умовах загострення
соціально-економічного й політичного державного розвитку в нашій державі її
актуальність особливо зростає.
Пріоритетність формування духовності і моральної вихованості дітей
закладів загальної середньої освіти визначено в держаних документах,
передусім, це: «Стратегія національно-патріотичного виховання», Концепція
сучасного українського виховання, Концепція виховання дітей та молоді у
національній системі освіти, програма «Освіта (Україна ХХІ століття)» та ін. Метою статті є з’ясування сутності духовно-морального виховання та
основних виховних орієнтирів сучасних українських закладів загальної
середньої освіти.
Дослідження проблеми духовно-морального виховання базується на
положеннях філософської теорії цінностей, аксіології (М. Каган, Р. Лотце,
Г. Ріккерт, В. Шубін). Психолого-педагогічні основи формування духовноморальних цінностей школярів розкриваються у працях І. Беха, Г. Ващенка,
І. Зязюна, В. Іванченка, А. Кузьмінського, В. Оржеховської, А. Петровського,
К. Плівачук, М. Стельмаховича, В. Сухомлинського, О. Сухомлинської,
Г. Шевченко, П. Щербаня та інших авторів. |
Опис: | Мусієнко М. А. Духовно-моральне виховання учнів закладів загальної середньої освіти: сутність, основні орієнтири // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 181-183. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18015 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|