DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18015

Назва: Духовно-моральне виховання учнів закладів загальної середньої освіти: сутність, основні орієнтири
Автори: Мусієнко, М.А.
Ключові слова: моральне виховання
середня освіта
духовне виховання
виховання
учень
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Однією з пріоритетних проблем сучасного суспільства є духовноморальне виховання підростаючого покоління. В умовах загострення соціально-економічного й політичного державного розвитку в нашій державі її актуальність особливо зростає. Пріоритетність формування духовності і моральної вихованості дітей закладів загальної середньої освіти визначено в держаних документах, передусім, це: «Стратегія національно-патріотичного виховання», Концепція сучасного українського виховання, Концепція виховання дітей та молоді у національній системі освіти, програма «Освіта (Україна ХХІ століття)» та ін. Метою статті є з’ясування сутності духовно-морального виховання та основних виховних орієнтирів сучасних українських закладів загальної середньої освіти. Дослідження проблеми духовно-морального виховання базується на положеннях філософської теорії цінностей, аксіології (М. Каган, Р. Лотце, Г. Ріккерт, В. Шубін). Психолого-педагогічні основи формування духовноморальних цінностей школярів розкриваються у працях І. Беха, Г. Ващенка, І. Зязюна, В. Іванченка, А. Кузьмінського, В. Оржеховської, А. Петровського, К. Плівачук, М. Стельмаховича, В. Сухомлинського, О. Сухомлинської, Г. Шевченко, П. Щербаня та інших авторів.
Опис: Мусієнко М. А. Духовно-моральне виховання учнів закладів загальної середньої освіти: сутність, основні орієнтири // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 181-183.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18015
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
64.pdf272 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок