DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18014
|
Назва: | Застосування технології співробітництва при організації практичної діяльності майбутніх учителів біології при вивченні курсу "Ботаніка" |
Автори: | Максименко, Н.Т. |
Ключові слова: | ботаніка технології навчання технологія співробітництва майбутній вчитель біології вища біологічна освіта |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні в умовах модернізації вищої освіти одним із напрямків
оптимізації навчального процесу у закладах вищої освіти є його спрямування
на демократизацію взаємовідносин викладача та студента, що відображається в
гуманістичних підходах до навчання: створенні сприятливої атмосфери
співробітництва. Так ще А.С. Макаренко пропонував, щоб спілкування
педагогів і учнів базувалося на дружніх взаєминах, повазі вчителя до
особистості учня, вірі в його сили і можливості. По суті він всебічно розробив і
практично реалізував принцип співробітництва, який на сьогодні залишається
актуальним. Товариська взаємодія вчителя і учня має бути такою органічною,
такою цільною, що учні не повинні відчувати наявність у школі окремих
учительських і учнівських інтересів. Серцевиною такої педагогіки Макаренко
вважає товариську єдність і спільність інтересів учителів та учнів. І колектив
учителів, і колектив учнів мають утворювати одне ціле – педагогічний
колектив. Запорукою цього виступає колектив учителів, який здійснює не
авторитарний, а виключно педагогічний вплив на учнів. |
Опис: | Максименко Н. Т. Застосування технології співробітництва при організації практичної діяльності майбутніх учителів біології при вивченні курсу "Ботаніка" // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 177-181. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18014 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|