DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18013

Назва: Педагогіка співробітництва та партнерства - фундамент Нової української школи
Автори: Логойда, І.М.
Ханнанова, О.Р.
Хілінська, Т.В.
Ключові слова: педагогіка партнерства
педагогіка співробітництва
Нова українська школа
педагогічний процес
освітній процес
школа
партнерство
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У процесі розвитку особистості дитини в сучасних умовах особливу роль відіграє співробітництво дорослих і дітей, яке може бути розглянуте як особлива форма демократизації та гуманізації їх відносин, організації навчально-виховного процесу на активності та взаємодії обох сторін. Співробітництво завжди пов’язане з позицією учителя відносно до учня, яка найчастіше визначається як партнерство педагога і учня в цілісному педагогічному процесі. У зв’язку з цим, співробітництво передбачає посилення елементу партнерської взаємодії в освітньому процесі, ділові, засновані на довірі, взаємодопомозі і підтримці стосунки між вихователями і вихованцями. Основні концептуальні ідеї педагогіки співробітництва нашого часу у навчанні – це взаємодія, співтворчість, успіх як головна умова розвитку дітей у навчанні, навчання усіх дітей з будь-якими індивідуальними даними, систематичний зворотний зв’язок, рівні умови на уроці для кожного, комфортність учнів у класі, колективна комунікативність навчання, засвоєння знань на основі їх варіативного і багатократного повторення, вчення без примусу, ліквідація неуспішності і перевантажень, великоблочний виклад теоретичного матеріалу, управління, що коментується, варіативна оцінки знань, попередження помилок; у вихованні учнів особистість дитини – це головна цінність і основний об’єкт-суб’єкт уваги педагога, взаємодія, співтворчість, самовиховання, самоудосконалення і саморозвиток як вихователів, так і вихованців, урахування індивідуальних і типологічних особливостей усіх учасників, турбота про себе, оточуючих людей і світ, гуманістичний стиль спілкування і взаємовідносин, духовно-моральне збагачення особистості, колективна творча діяльність, добровільність участі вихованців, свобода вибору як форми, змісту справи, так і способів її реалізації, взаємодія з батьками і соціумом, самоврядування, попередження помилок.
Опис: Логойда І. М., Ханнанова О. Р., Хлінська Т. В. Педагогіка співробітництва та партнерства - фундамент Нової української школи // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 174-177.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18013
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
62.pdf328,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок