|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18013
|
Назва: | Педагогіка співробітництва та партнерства - фундамент Нової української школи |
Автори: | Логойда, І.М. Ханнанова, О.Р. Хілінська, Т.В. |
Ключові слова: | педагогіка партнерства педагогіка співробітництва Нова українська школа педагогічний процес освітній процес школа партнерство |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У процесі розвитку особистості дитини в сучасних умовах особливу роль
відіграє співробітництво дорослих і дітей, яке може бути розглянуте як
особлива форма демократизації та гуманізації їх відносин, організації
навчально-виховного процесу на активності та взаємодії обох сторін.
Співробітництво завжди пов’язане з позицією учителя відносно до учня, яка найчастіше визначається як партнерство педагога і учня в цілісному
педагогічному процесі. У зв’язку з цим, співробітництво передбачає посилення
елементу партнерської взаємодії в освітньому процесі, ділові, засновані на
довірі, взаємодопомозі і підтримці стосунки між вихователями і вихованцями.
Основні концептуальні ідеї педагогіки співробітництва нашого часу у
навчанні – це взаємодія, співтворчість, успіх як головна умова розвитку дітей у
навчанні, навчання усіх дітей з будь-якими індивідуальними даними,
систематичний зворотний зв’язок, рівні умови на уроці для кожного,
комфортність учнів у класі, колективна комунікативність навчання, засвоєння
знань на основі їх варіативного і багатократного повторення, вчення без
примусу, ліквідація неуспішності і перевантажень, великоблочний виклад
теоретичного матеріалу, управління, що коментується, варіативна оцінки
знань, попередження помилок; у вихованні учнів особистість дитини – це
головна цінність і основний об’єкт-суб’єкт уваги педагога, взаємодія,
співтворчість, самовиховання, самоудосконалення і саморозвиток як
вихователів, так і вихованців, урахування індивідуальних і типологічних
особливостей усіх учасників, турбота про себе, оточуючих людей і світ,
гуманістичний стиль спілкування і взаємовідносин, духовно-моральне
збагачення особистості, колективна творча діяльність, добровільність участі
вихованців, свобода вибору як форми, змісту справи, так і способів її
реалізації, взаємодія з батьками і соціумом, самоврядування, попередження
помилок. |
Опис: | Логойда І. М., Ханнанова О. Р., Хлінська Т. В. Педагогіка співробітництва та партнерства - фундамент Нової української школи // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 174-177. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18013 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|