DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18008

Назва: Структурні компоненти гуманного відношення до людини
Автори: Кузьмич, В.К.
Ключові слова: людина
гуманне відношення
Аристотель
Демокріт
Е. Роттердамський
Ж.-Ж. Руссо
Л. Фейербах
М. Гайдеггер
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Як філософська категорія «відношення» розглядається як певні взаємовідношення між елементами певної системи або того чи іншого характеру поведінки, відношення когось з кимось. Перші спроби схарактеризувати гуманне відношення до людини були здійснені філософами Стародавньої Греції та Риму. Сократ першим із стародавніх філософів звернув увагу на розвиток свого внутрішнього світу через відношення до самого себе, тобто на пізнання самого себе як вірного шляху до виявлення здібностей. Головною метою виховання він вважав звільнення людського інтелекту від негативних зовнішніх впливів і створення гармонійної єдності життєвих потреб і здібностей особистості, стимулом розвитку яких був інтерес до знань, що сприяє практичній діяльності людини. Аристотель розглядав людину як політичну істоту, яка може розкрити власний потенціал лише в державі і зауважував, що «метою виховання є розвиток розумної та вольової сторін душі (вищих сторін)». Людству, на думку Аристотеля, дається лише зародок здібностей, розвиток яких відбувається через виховання.
Опис: Кузьмич В. К. Структурні компоненти гуманного відношення до людини // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 163-167.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18008
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
57.pdf329,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок