|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18000
|
Назва: | Актуалізація ідей Антона Макаренка у сімейному вихованні важких дітей |
Автори: | Денисовець, Т.М. Денисовець, І.В. Квак, О.В. |
Ключові слова: | дитина виховання важкі діти дитинство Макаренко Антон Семенович Макаренко А.С. поведінка дитини |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У будь-якому суспільстві діти та підлітки відносяться до найбільш
незахищених верств населення, оскільки в силу вікових, фізичних, соціальних
чинників потребують особливої уваги. Ситуація, яка склалася в Україні
наприкінці ХХ століття, наочно демонструє необхідність державного
піклування про цей контингент наших співвітчизників, яке має виявлятися в
створенні дійових систем економічних, соціальних, психолого-педагогічних
засобів впливу на процес особистісного та фізичного розвитку молоді.
Протягом останніх двадцяти років соціально-педагогічну ситуацію в
країні не можна визнати благополучною. Як зазначалося в Національній
програмі «Діти України» (1996), на початку 90-х рр. ХХ ст. в духовному
розвитку молодого покоління спостерігалася розпливчастість життєвих цілей, девальвація загальнолюдських і культурно-національних цінностей, для
значної частини дітей був властивий стан соціальної інфантильності.
Актуалізувалися проблеми недостатньої культури спілкування,
неадаптованості дітей і підлітків щодо навчально-виховних колективів. Усе
більша кількість школярів почала відчувати відчуженість від природних для
них суспільних груп. Спостерігалося різке зниження фізичного, психічного,
соціального і духовного здоров’я підростаючого покоління; об’єктивними
причинами цього програма називала глибоку соціально-економічну кризу,
екологічні проблеми, критичний стан щодо забезпечення дітей раціональним
харчуванням, слабку матеріально-технічну базу системи охорони здоров’я і
освіти. |
Опис: | Денисовець Т. М., Денисовець І. В., Квак О. В. Актуалізація ідей Антона Макаренка у сімейному вихованні важких дітей // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 146-149. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18000 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|