|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17998
|
Назва: | Soft skills та digital skills як складові hard skills компетентнісного аспекту управління закладами освіти та інноваційною діяльністю |
Автори: | Дарюга, О.А. Васецька, Л.В. |
Ключові слова: | soft skills digital skills SBA University hard skills управління закладами освіти |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У перебудовчий та постперебудовчий період буквально в усіх республіках
колишнього СРСР виявилося, що навіть суперспеціалісти (у своїх галузях
діяльності) загалом не здатні до гнучкості у роботі в новостворених ринкових
суспільних відносинах, тим більш не вправні керувати інноваційною діяльністю.
Як пише у своїй праці «Проєкт компанії «Альт-Інвест» підприємець, бізнестренер, засновник компанії «SBA University» (вона дає альтернативну та бізнесосвіту, розвиток soft-skills студентам і молодим підприємцям): «... і до сьогодні
більшість думає, що успіх залежить од рівня професіоналізму в професії, від того,
наскільки добре ви розбираєтеся у своїй безпосередній роботі, будь ви
інженером, програмістом, маркетологом чи швачкою. У мене є один дуже гарний
друг, котрий якось сказав, що хороший спеціаліст – це публічний спеціаліст». Адже коли людина – профі, і її hard skills (професійні навички) доведені до
абсолюту, але про це мало хто знає і ніхто з нею не співпрацює, коли вона не
може переконати у цьому хоча би оточуючих, не здатна заявити про себе ні на
ринку праці, ні на ринку свого товару, продукту, публічно переносити свої ідеї в
інші сфери людської діяльності, то... |
Опис: | Дарюга О. А., Васецька Л. В. Soft skills та digital skills як складові hard skills
компетентнісного аспекту управління закладами
освіти та інноваційною діяльністю // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 141-144. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17998 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|