|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17989
|
Назва: | Чинники національної культури фахівця проєктної галузі |
Автори: | Гриньов, С.Я. |
Ключові слова: | фахівець проєкт фахівець проєктної галузі мовленнєвий етикет національне мислення національна культура культура фахівця |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Чинниками національної культури фахівця проєктної галузі є державна
українська мова, мовлення (слово), мовленнєвий режим та етикет. Так, мова
виступає культурним феноменом нації, духовним надбанням народу, у ній
відтворюється характер душі суспільства. Без мови нема національних почуттів, а значить, державності. Мова і культура характеризують будь-який
етнос, хоч би на якій стадії еволюції він перебував, оскільки це вічні супутники
свого народу, які перетворюються у власний фольклор, фольклорну культуру
та фольклорну творчість. Мова – форма безсмертя етносу. Вона важливий засіб
об’єктивування самосвідомості людини. Оскільки мова органічно пов’язана з
мисленням, вона сприяє реалізації усіх вищих психічних функцій. Мова –
визначальна ознака духовної культури і форма передавання новим поколінням
соціально-культурного досвіду.
Якщо основними чинниками національної культури є мова, то
показником культури є ставлення до своєї мови. В етнічних процесах кожної
нації поступово формується власна мовна культура, в результаті чого елементи
мовної культури впливають на національну самобутність, а інколи – й на
відродження нації. |
Опис: | Гриньов С. Я. Чинники національної культури фахівця проєктної галузі // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 130-133. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17989 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|