|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17987
|
Назва: | До питання про мовно-комунікативні вміння працівників правоохоронних органів |
Автори: | Горлова, Л.Л. |
Ключові слова: | мовно-комунікативні вміння правоохоронні органи професійна термінологія працівник правоохоронних органів юрист |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Юриспруденція, як і інші галузі, має значний термінологічний базис, а
викладання іноземної мови юристам відіграє важливу роль у площині правових
навчальних програм як в академічній діяльності, так і в професійному
середовищі. У зв’язку з тим, що англійська як іноземна мова має міжнародний
статус, відіграє роль головної мови-посередниці та стала основною юридичною
мовою Європейського союзу, студенти юридичних спеціальностей, що
вивчають англійську мову як іноземну, прагнуть досягнути високих стандартів
у оволодінні юридичною термінологією іноземної мови як лексичним базисом
мови.
Під час оволодіння юридичною термінологією виникає щонайменше дві
проблеми. Перша – розуміння загальних лінгвістичних особливостей
іноземного тезаурусу (глосарію), як, наприклад, використання лексики і
граматичних конструкцій, а також розуміння фонетичних особливостей, друга
– відмінності національної правової системи та правової системи країни, чия
мова вивчається. Саме тому навчання англійської юридичної мови поєднує в
собі методику викладання іноземної мови та знання правової системи країни,
мова якої вивчається. Студенти залучаються в процес оволодіння іноземною
юридичною мовою через мову права. Оскільки іноземна мова у сфері
правничих галузей вимагає спеціальних, концептуальних і лінгвістичних знань,
методика викладання орієнтується на освоєння лексики, синтаксису, усного
мовлення та стилістики. |
Опис: | Горлова Л. Л. До питання про мовно-комунікативні вміння працівників правоохоронних органів // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 124-127. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17987 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|