|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17985
|
Назва: | Елементи управління інноваційними процесами у діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу |
Автори: | Головко, Н.М. |
Ключові слова: | Головко Н.М. навчальний заклад управління навчальним закладом інноваційна освітня діяльність освітня система |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Управління інноваційними процесами у діяльності сучасного
загальноосвітнього навчального закладу є одним із стратегічних напрямів в
освіті. Це є умовою конкурентоспроможності закладу, гарантією соціальної
безпеки її вихованців та всіх учасників педагогічного процесу: учнів, педагогів,
батьків, стейкхолдерів. Елементи системи управління повинні мати між собою
тісний, мобільний інтерактивний зв’язок з метою досягнення очікуваного
кінцевого результату суб’єктом управління, спрямованого на якісну зміну
об’єкта управління. Сутність освітнього менеджменту, зміст діяльності
менеджера освіти, проблеми інноваційних підходів до педагогічного
менеджменту висвітлені в роботах. На думку учених, до елементів управлінських інновацій слід віднести
сучасні економічні, психологічні, діагностичні, інформаційні технології, які
дають змогу створити відповідні умови для оперативного й ефективного
прийняття керівником управлінського рішення. У сукупності елементів
управлінських інновацій, що впроваджуються в навчальних закладах,
виділяються: модернізовані зміст, форми й методи управлінської діяльності
керівника, громадсько-державні, регіональні, модульні, проєктні моделі
управління. Практика педагогічної діяльності свідчить, що колектив на чолі з
керівником має визначитися, які це будуть зміни за інноваційним потенціалом:
удосконалення, раціоналізація, модернізація, оптимізація; принципово нові,
радикального характеру технології навчання, виховання, розвитку молоді,
організації педагогічного процесу, управління закладом освіти. |
Опис: | Головко Н. М. Елементи управління інноваційними процесами у діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 121-123. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17985 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|