DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17982

Назва: Управління соціально-психологічною службою установи виконання покарань як важливий об’єкт інноваційної діяльності
Автори: Вінніченко, С.С.
Ключові слова: соціально-психологічна служба
установа виконання покарань
об'єкт інноваційної діяльності
управління соціально-психологічною службою
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Якісне управління діяльністю соціально-психологічної служби установи виконання покарань є актуальною проблемою у повсякденній життєдіяльності вказаної організації. Основними завданнями соціально-психологічної служби є: – організація та проведення профілактично-роз’яснювальної роботи, спрямованої на виховання у засуджених прагнення до законослухняної поведінки та використання передбачених законодавством заохочувальних норм; – здійснення оцінки ризиків скоєння повторних злочинів; – реалізація програм диференційованого виховного впливу на засуджених; – підготовка засуджених до використання ними передбачених законодавством заохочувальних норм; – профілактика порушень режиму тримання; – сприяння своєчасному наданню засудженим та ув’язненим кваліфікованої медичної допомоги; – організація та проведення корисного дозвілля засуджених; – проведення виховної роботи із засудженими та контроль за своєчасним відшкодуванням ними позовів та судових витрат; – залучення до навчання та суспільно-корисної праці новоприбулих засуджених;
Опис: Вінніченко С. С. Управління соціально-психологічною службою установи виконання покарань як важливий об’єкт інноваційної діяльності // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 118-119.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17982
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
38.pdf319,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок