DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17982
|
Назва: | Управління соціально-психологічною службою установи виконання покарань як важливий об’єкт інноваційної діяльності |
Автори: | Вінніченко, С.С. |
Ключові слова: | соціально-психологічна служба установа виконання покарань об'єкт інноваційної діяльності управління соціально-психологічною службою |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Якісне управління діяльністю соціально-психологічної служби установи
виконання покарань є актуальною проблемою у повсякденній життєдіяльності
вказаної організації.
Основними завданнями соціально-психологічної служби є:
– організація та проведення профілактично-роз’яснювальної роботи,
спрямованої на виховання у засуджених прагнення до законослухняної
поведінки та використання передбачених законодавством заохочувальних
норм;
– здійснення оцінки ризиків скоєння повторних злочинів;
– реалізація програм диференційованого виховного впливу на
засуджених;
– підготовка засуджених до використання ними передбачених
законодавством заохочувальних норм;
– профілактика порушень режиму тримання;
– сприяння своєчасному наданню засудженим та ув’язненим
кваліфікованої медичної допомоги;
– організація та проведення корисного дозвілля засуджених;
– проведення виховної роботи із засудженими та контроль за своєчасним
відшкодуванням ними позовів та судових витрат;
– залучення до навчання та суспільно-корисної праці новоприбулих
засуджених; |
Опис: | Вінніченко С. С. Управління соціально-психологічною службою
установи виконання покарань як важливий об’єкт
інноваційної діяльності // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 118-119. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17982 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|