DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17979

Назва: Формування самоцінності молодого вчителя в умовах сучасної школи
Автори: Божинська, М.А.
Ключові слова: школа
вчитель
молодий вчитель
самоцінність
професія вчитель
становлення спеціаліста
педагог
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Реалії сучасної школи диктують стрімкий особистісний розвиток, системне вдосконалення умінь та навичок учителя. Педагог має бути амбасадором у науці, стояти на сторожі нових відкриттів, світових та вітчизняних подій, адже вести дорогою знань нове покоління можна лише за умови постійного самовдосконалення. Для людини, яка тільки починає працювати в освітній галузі в новому учнівсько-викладацькому колективі, ця подія є безперечно стресогенною. І. Кравченко, Л. Фесенко у своїй статті зазначають: «Велика кількість суб’єктивних та об’єктивних стресових чинників викликає у викладачів погіршення настрою, самопочуття, накопичення втоми, незадоволення собою, виникнення депресії", тобто молодому вчителеві доводиться знаходитися в максимально складній психологічній ситуації, він повинен виконувати свої посадові обов’язки та володіти професійними якостями не гірше своїх досвідчених колег, але одразу після вишу відповідати всім вищезазначеним критеріям непросто. Потрібно для початку мати перед собою вагомий педагогічний приклад.
Опис: Божинська М. А. Формування самоцінності молодого вчителя в умовах сучасної школи // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 109-112.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17979
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
35.pdf312,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок