|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17973
|
Назва: | Управління іміджем навчального закладу |
Автори: | Барбінова, А.В. |
Ключові слова: | іимідж імідж навчального закладу навчальний заклад управлінння іміджем зовнішній імідж |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна освітня система України потребує пристосування до мінливих
умов суспільства. Саме тому ринок освітніх послуг динамічно розвивається,
що вимагає особливої уваги до проблем, пов’язаних із конкурентоздатністю
навчальних закладів. Важливо створити умови (науково-педагогічні,
програмно-методичні, матеріально-технічні), які б забезпечували безперервний
освітній процес. Забезпечення таких умов відіграє важливу роль у процесі
формування іміджу навчального закладу.
Проблемам формування іміджу навчального закладу присвячені
дослідження вітчизняних і зарубіжних науковців – Л. Браун, М. Борисенко,
А. Панасюк, А. Пелих, Н. Голота, Н. Казакова, Л. Карамушка, М. Левіт,
О. Павленко, В. Шепель.
Імідж – це сукупність думок, ідей і вражень, яких дотримується людина
або група людей щодо будь-якого об’єкта, яким може виступати послуга,
організація, людина, ідея чи проєкт. |
Опис: | Барбінова А. В. Управління іміджем навчального закладу // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 91-93. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17973 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|