|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17972
|
Назва: | Комунікативна культура як складова управлінської діяльності керівника навчального закладу |
Автори: | Барбінов, В.В. |
Ключові слова: | культура комунікативна культура керівник управлінська діяльність навчальний заклад спілкування Макаренко Антон Семенович Макаренко А.С. |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У професійній діяльності керівника навчального закладу спілкування є
важливим аспектом управління. Саме в процесі спілкування налагоджуються
контакти, з’ясовуються проблеми та накопичується інформація, необхідна для
розв’язання проблеми. Від володіння засобами спілкування часто залежить
результат ділових переговорів. У процесі управлінської діяльності стиль
спілкування керівника визначає сформованість його комунікативної культури.
Формування комунікативної культури фахівців різного профілю
досліджували О. Бовдир, Л. Іванченко, І. Зарецька, О.В. Запара, С. Знаменська,
І. Мазаєва, В. Майковська, С. Сарновська, В. Соколова, Г. Тимченко,
М. Шовкун, Н. Юрченко та ін.
Становлення поняття комунікативної культури відбувалося на основі
певної трансформації й переосмислення поняття «культура спілкування» як
особливої системи типових за проявом емоційно-почуттєвих, раціональних і
вольових поведінкових реакцій людини на конкретні соціально-значущі умови
її життєдіяльності. |
Опис: | Барбінов В. В. Комунікативна культура як складова управлінської діяльності керівника навчального закладу // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 88-90. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17972 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|