DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17968
|
Назва: | Розвиток творчої компетентності як умова професійного становлення фахівця |
Автори: | Яланська, С.П. |
Ключові слова: | професійна компетентність компетентність фахівець педагогічна майстерність |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Проблема психології розвитку професійної компетентності педагога є
досить актуальною. Адже конкурентоспроможними на ринку праці є фахівці,
які здатні до саморегуляції, творчості, активної комунікації, критичного
мислення, творчого підходу до розв’язання освітніх завдань. М.В. Гриньова зазначає, що «саморегуляція притаманна всім природним
об’єктам і проявляється в збереженні стабільності стану при дії зовнішніх
факторів, і забезпечує функціонування природних живих і неживих систем;
навчальна діяльність для учня повинна стати продовженням природних
процесів саморегуляції; педагогу необхідно сприяти розвитку механізмів, які
спонукають до подолання утруднення і успішного виконання навчальної
діяльності». |
Опис: | Яланська С. П. Розвиток творчої компетентності як умова професійного становлення фахівця // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 78-80. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17968 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|