DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17966
|
Назва: | Особливості реалізації концепції Нова українська школа |
Автори: | Ликтей, Л.М. Султанова, Л.Ю. |
Ключові слова: | Нова українська школа школа освітня система цифрова трансформація освіти українська освіта |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | 3 лютого 2021 року, на засіданні Комітету Верховної Ради з питань
освіти, науки та інновацій Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет озвучив про
ключові завдання, які ставить перед собою МОН на 2021 рік.
Реформа «Нова українська школа», зокрема її продовження на рівні
базової середньої освіти є одними з ключових пріоритетів МОН. Упродовж
2020 року оновлено зміст загальної середньої освіти й методики навчання, що відповідають потребам формування ключових компетентностей для життя. У
межах реформи «Нова українська школа» затверджено Державний стандарт
базової середньої освіти на основі компетентнісного підходу; розроблено та
схвалено Концепцію розвитку природничо-математичної освіти (STEMосвіти); затверджено положення про дистанційну форму здобуття повної
загальної середньої освіти; створено та презентовано національну платформу
«Всеукраїнська школа онлайн» тощо. |
Опис: | Ликтей Л. М., Султанова Л. Ю. Особливості реалізації концепції Нова українська школа // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 74-76. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17966 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|