DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17966

Назва: Особливості реалізації концепції Нова українська школа
Автори: Ликтей, Л.М.
Султанова, Л.Ю.
Ключові слова: Нова українська школа
школа
освітня система
цифрова трансформація освіти
українська освіта
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): 3 лютого 2021 року, на засіданні Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет озвучив про ключові завдання, які ставить перед собою МОН на 2021 рік. Реформа «Нова українська школа», зокрема її продовження на рівні базової середньої освіти є одними з ключових пріоритетів МОН. Упродовж 2020 року оновлено зміст загальної середньої освіти й методики навчання, що відповідають потребам формування ключових компетентностей для життя. У межах реформи «Нова українська школа» затверджено Державний стандарт базової середньої освіти на основі компетентнісного підходу; розроблено та схвалено Концепцію розвитку природничо-математичної освіти (STEMосвіти); затверджено положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти; створено та презентовано національну платформу «Всеукраїнська школа онлайн» тощо.
Опис: Ликтей Л. М., Султанова Л. Ю. Особливості реалізації концепції Нова українська школа // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 74-76.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17966
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
22.pdf301,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок