DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17961
|
Назва: | Професійне становлення вчителя як платформа організації його цілісного розвитку впродовж життя |
Автори: | Кучерявий, О.Г. |
Ключові слова: | вчитель освітній менеджмент підготовка вчителя |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У ціннісно-цільовій системі гуманістичних орієнтирів професійного
становлення вчителя центральне місце займають такі потенційні детермінанти
його цілісного розвитку, як професійна компетентність, педагогічний
професіоналізм (майстерність професійної діяльності, професіоналізм
особистості) і професійно-педагогічна культура. Цілісний розвиток учителя
впродовж життя – особистісний, професійний і професійно-культурний – слід
вважати стратегічно значущою для суспільства цінністю-ціллю реформування
неперервної педагогічної освіти в контексті реалізації Концепції «Нова
українська школа».
Якість професійного становлення майбутнього педагога в університетах
у розвивальному вимірі залежить від багатьох чинників, серед яких передує
реальна державна підтримка цих особливих закладів вищої освіти (насамперед
нормативно-правова, фінансова і матеріально-технічна). Проте ця якість є й
похідною від удосконалення в них стратегії й тактики освітнього менеджменту,
що вимагає реалізації цілісної сукупності завдань. |
Опис: | Кучерявий О. Г. Професійне становлення вчителя як платформа організації його цілісного розвитку впродовж життя // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 63-65. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17961 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|