DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17960
|
Назва: | Ретроспективний логіко-проблемний аналіз еволюції Харківського університету |
Автори: | Куліш, С.М. |
Ключові слова: | Харківський університет Каразін В.Н. освіта України |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Ретроспективний логіко-проблемний аналіз еволюції Харківського
університету протягом досліджуваного періоду показує, що навіть в умовах
провінційного вищого навчального закладу професорсько-викладацький
персонал до початку XX ст. за своїми науково-педагогічними
характеристиками мало в чому поступався колегам зі столичних університетів.
Але цей стан виявився можливим лише протягом невпинного шляху науковометодичних пошуків найбільш оптимальних варіантів формування
професорсько-викладацької корпорації, поліпшення системи комплектування
університету студентами, намагань забезпечити бінарний характер навчальновиховного процесу.
Враховуючи конкретні соціально-політичні, ідеологічні, економічні,
правові й педагогічні умови, в яких відбувався процес поступу університету,
можна виокремити в ньому наступні етапи: перший етап (1803–1835 рр.) –
період офіційного рішення про відкриття Харківського університету і його
діяльність, що мало чим суттєво відрізнялася від функціонуючих середніх
навчальних закладів. |
Опис: | Куліш С. М. Ретроспективний логіко-проблемний аналіз еволюції Харківського університету // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 61-63. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17960 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|