DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17954
|
Назва: | Вимоги до сучасної лекції у закладі вищої освіти |
Автори: | Гриньов, Р.С. |
Ключові слова: | заклад вищої освіти лекція лектор майстерність лектора типи лекцій лекційне навчання алгоритм лекції |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Лекція – це особиста науково-педагогічна творчість викладача із
розвитку наукових положень, визначення шляхів наукових досліджень,
викладання результатів власної наукової діяльності. Лекція повинна
активізувати та направляти мисленнєву діяльність студентів, формулювати їх
світогляд, пробуджувати інтерес до навчальної дисципліни. Від якості лекцій у
значній мірі залежить кінцева результативність оволодіння студентами
навчального матеріалу, що, в свою чергу, потребує від лектора постійного
підвищення наукового рівня викладання наукової дисципліни, систематичного
контролю рівня зацікавленості та сприйняття студентами лекційних матеріалів.
Лектор вищого навчального закладу – вчений, педагог, оратор та психолог в
одній особі, який викладає наукову дисципліну з переконливих позицій, з
характерною захопленістю. |
Опис: | Гриньов Р. С. Вимоги до сучасної лекції у закладі вищої освіти // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 43-46. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17954 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|